2014年12月15日 星期一

慶祥龍慶造冬

媽媽請了半天假,為參與波友們的飯局,所以今天來接我們放學,齊齊開心到彈出來!




齊收到女同學的一封信,寫著I Love you. 齊帶點悔氣說:『佢寫埋D咁嘅野呀!』


齊說:『我今日唔覺意拗斷左支筆!』


等候我放畫畫班其間,媽媽帶著齊到餐廳做功課


接過我之後,十分肚餓,媽給我買雞蛋仔充饑


一見到Microphone便拿著玩,不知何解那麼喜歡microphone的!



我和齊一起唱,唱了幾首金曲


有人糊出一舖大牌 @_@


這次是慶祝Lowell姨姨和Ian叔叔升職,順道慶祝Lowell姨姨和Billy叔叔生日,有多重意義!


媽自2008年入識開始便認識慶祥龍這波會,大家都是不計較的人,不夠人打波就讓出給我們家庭樂,尤其照顧我們這一家,有這樣的朋友,真好!希望他們友誼永固,個個身體健康,長打(羽毛球)長有!




沒有留言:

張貼留言