2011年5月16日 星期一

姊妹淘

說的不是新的電視節目,是我和我的媽媽。


昨天晚上,媽媽和她中學的好姊妹吃飯,吃完之後晚上回家,因為我等了媽媽很久,很掛念媽媽,因此要和媽媽傾計,想不到我和媽媽什麼話題都可以傾一頓,不願停,因為話題太多,也講得很深入,所以以下的只是一些簡單的節錄:


1.      講走火警


我說:『媽媽,你細個讀幼稚園低班果時有冇走過火警呀?』


媽媽說:『點只細個呀,而家媽媽返工都要火警演習架!』


我說:『係咁架,食茶點果時突然警鐘響,唔係LIN LIN咁架,係LINLINLIN…好長O既,跟住我地餅干都唔可以拎,要一個跟一個集隊,高班企呢到,低班企呢到,幼兒班企呢到…』


2.      講返學/工作


媽媽說:『津津,你鐘唔鐘意梁老師呀?』


我說:『唔鐘意, 梁老師好惡架,我鐘意張老師、丘老師、 李老師同埋林老師…』


媽媽說:『係呀,我都覺得 李老師好錫你呀,上次去小白鷺係都要同你影相』


我說:『佢仲成日抱我架』


媽媽說:『媽媽係公司都有好多人錫架,好似楊叔叔啦、CONNIECONNIE今日整咗個蛋糕俾我添呀!』


3.      講化妝


我說:『…個口係要查紅色…』


媽媽說:『而家唔興查紅色架啦,而家係查到閃閃地咁架』


我說:『你點知架?』


媽媽說:『我睇姊妹淘講架』


我說:『但係XX都係查紅色架喎』


媽媽說:『佢其實唔係幾識化妝,不過你千其唔好講返俾佢知呀,如果唔係佢會唔開心架』


4.      講電影


我問:『媽媽,你有冇睇反斗奇兵3呀?』


媽媽說:『無呀!』


我說:『唔係喎,你上次咪同我地齊睇架囉!』


媽媽說:『咁咪係囉,明知仲問!』


我說:『咁你記唔記得泡泡龍講乜呀?


媽媽說:『係咪話,"安仔咁對我地,佢真係刺痛我的心呀!"?』


我說:『唔係呀,呢句係薯蛋頭先生講架!


媽媽說:『咁薯蛋頭太太係咪話,"你救o左我地,我地會一世感激你架"?』


我說:『唔係呀,呢句又係薯蛋頭先生講架!薯蛋頭太太係話:『我地o既乖仔…』咁架』』

媽媽說:『點解你咁記得o既?』


我說:『緊係啦,我睇咗幾百次架啦!


5.      講人


媽媽說:『津津,MAY姐姐個肚又大咗D啦』


我說:『佢而家三個BB啦?』


媽媽說:『緊係唔係啦!』


我說:『咁個肚點解會大咗架?』


媽媽說:『咁BB會長大架麻』


 


媽媽見我捽眼,對我說:『津津,你再捽眼,第時就成個莫師傅咁架啦


我說:『係咪桂蘭呀?』


媽媽說:『唔係呀,係莫平呀!』


6.      講…若果…


媽媽說:『津津,如果媽媽你入厠所,你會點呀?』


我說:『我大叫爸爸』


媽媽說:『媽媽太惡,爸爸唔理你呢?』


我說:『我大叫細佬』


媽媽說:『媽媽太惡,細佬唔理你呢?』


我說:『我大叫AUNTIE


媽媽說:『媽媽太惡,AUNTIE唔理你呢?』


我說:『我打電話俾嫲嫲』


媽媽說:『係喎,媽媽係嫲嫲面前就唔敢惡架喎,但係嫲嫲死咗啦喎』


我說:『當佢未死呀,不過我成日鬧佢,佢可能唔幫我』


媽媽說:『咁你有冇後悔鬧嫲嫲呀?』


我說:『無呀,因為佢真係好惡』(媽媽:『對不起,是津津不懂事才會說這樣的話,算吧,童言無忌啊~』)


 


媽媽說,小時候她想有個妹妹可以跟她傾計和分享,現在,她找到了!


一聽到有人送蛋糕給我,我馬上從媽媽的手袋裡找出來!



沒有留言:

張貼留言