2011年12月22日 星期四

是日放假

 
是日放假,不只我們聖誕新年假期的開始,爸爸媽媽也請了一天假休息一下。

早上便被媽媽罵了,因為我的白板筆沒有墨水,媽媽已經說過會幫我買,我還是心急用水筆畫,畫到污糟糟,媽媽罵完我,便帶我去買白板筆,還買了白板水幫我抹淨,媽媽很易生氣,不過其實是很愛錫我的!






數算一下,津津都收到幾多聖誕咭架喎!



記得上次提過那一棵不知是甚麼的東西吧!





今天終於有時間,為它扮靚靚

細佬:『咩黎架呢?』



細佬:『加咗d波波啦喎!』




津津:『咩黎架呢?』



完成,我們的聖誕節



今天細佬想看卡通片,入了碟卻看不到,問sa姐姐,sa姐姐說:『我點知呀!』齊齊打開來看,說:『啊~原來掉轉咗呀!』



放假也是媽媽購物的好時機,終於有時間買護膚品了,所以說,代言人是很重要的,媽媽買它也全因為…舒淇。



買了新衫給爸爸




 


細佬要媽媽送他去畫畫班和接他回家, 媽媽順道跟畫畫老師 miss lee談上兩句:
媽媽問:『齊齊在班中很孤僻的嗎?』
miss lee:『唔係喎,我地老師都覺得齊齊係開心bb黎架喎,成日笑又成日講野,每次有老公入班房斟水飲,齊齊都會問候兩句:『你又黎斟水啦!』齊齊仲越黎越叻,越來越有心機,以前成日油出界,以家唔會啦!』

爸爸媽媽實在摸不著頭腦


 

齊齊學人玩自拍,也好,拍下我們開心的一天。



 






 

沒有留言:

張貼留言