2011年12月11日 星期日

這是天父世界

10.12.2011那天有月蝕,連新聞報告都有報導,媽媽大叫:『月蝕呀~』
細佬緊張地問:『俾邊個食呀?』
媽媽說:『俾狗仔食咗呀?』
細佬緊張地問:『點解狗你咁曳o既?』
sa姐姐插咀:『好似你都係咁曳啦!』
細佬說:『唔係喎,我都無食月亮!』

雖然如此,細佬仍然很緊張,無時無刻望住個月亮,看看它被狗仔吃了多少,細佬仍然不停問:『月亮被狗仔食咗,咁點算呀?』媽媽說:『唔緊要,佢食唔到就會吐返黎架啦』

 

三父子在這裡看月亮



食緊啦~~



"mi"埋係房又睇









等兩個人仔返回自己房間,兩公婆又走到街上看 (其實我起初是有點不願的,因為當時氣溫只有六度,不是為了陪老公,我是想留在被窩中多一點的)

我的傻瓜機一點也不傻,影到獵戶座的腰帶 (聽老公講得多了…),當然也因為我手夠定



嘻嘻,屋企的聖誕佈置也不錯啊~





11.12.2011在巨冰回家時在觀x繞道看到的情景,以光速在手袋中取出相機從車廂中拍下的相片,很美的夕陽啊~






有云:夕陽無限好,只是近黃昏,不錯!但我又想,雖然美麗的夕陽很短暫,但是只要你願意付出一點耐性,你仍然可以看明天的夕陽的!

沒有留言:

張貼留言